Logo

Često postavljana pitanja

Izdvojeno

Kupnje na internetu

Kartice

PIN

Obavijesti o troškovima

Prodajna mjesta

Pogodnosti

Airport Lounge usluge

Nagradni program

Kupnja na rate

Usluge

ECC Mobile

ECC online

Digitalna obavijest o troškovima

Zaštita od zloupotrebe

Ažuriranje podataka

Koji su koraci potrebni da biste obavili internetska plaćanja aplikacijom ECC Mobile?

  1. Prvi korak – potrebno je imati aplikaciju ECC Mobile te aktiviran mToken. Ovdje pogledajte kako to učiniti.
  2. Drugi korak – jednokratno se e-identificirati u aplikaciji ECC Mobile.
    • Ako ste novi korisnik aplikacije ECC Mobile, nakon registracije aplikacija će vam ponuditi opciju Započni e-identifikaciju
    • Ako ste postojeći korisnik aplikacije ECC Mobile, odaberite Više te potom opciju mToken te e-identifikacija. Ovaj postupak više nećete trebati ponavljati. Ovdje pogledajte kako to učiniti
  3. Treći korak – potvrda kupnje u aplikaciji ECC Mobile
    • Kad odaberete sve što želite kupiti, ako online prodajno mjesto koristi novi način potvrđivanja, tražit će vas potvrdu transakcije mTokenom:
      1. Prijavite se u aplikaciju ECC Mobile – u aplikaciji će se prikazati iznos i mjesto kupnje za koju dajete suglasnost
      2. Izvršenje transakcije potvrđujete potvrdom identiteta (mPIN-om, otiskom prsta ili prepoznavanjem lica – jednako kao što ste se prijavili u aplikaciju ECC Mobile)
  4. Četvrti korak – vratite se na ekran online prodajnog mjesta i kliknite “Nastavi”. Time ste dovršili autentifikaciju i kupnju.

Iz kojeg razloga mi je odbijena transakcija po Erste Card Club kartici?

Pogledajte što piše na slipu. Ako je riječ o tehničkoj poteškoći na mrežnoj infrastrukturi, zbog koje autorizacijski zahtjev nije došao do Erste Card Cluba, na slipu će najčešće pisati Neuspjela transakcija ili Transakciju nije moguće provesti. Ako je Erste Card Club odbio autorizaciju zbog nepodmirene obavijesti o troškovima, visine potrošnje koja odskače od uobičajene ili nekog drugog razloga, pisat će Odbijeno ili Odbijeno od izdavača. Konkretan razlog možete provjeriti pozivom Kontakt centru na telefonski broj 01/4929 555. Broj dana tolerancije za dugovanje možete provjeriti na obavijesti o troškovima.

Što trebam učiniti ako zaboravim PIN? Kolika je naknada za reizdavanje PIN-a?

U slučaju da ste zaboravili svoj PIN, obavezno se javite telefonskim pozivom na 01/4929 555 ili ispunjenim zahtjevom poslanim na e-mail na info@erstecardclub.hr. Ponovljeni PIN stići će za nekoliko dana na vašu adresu. Naknada za izdavanje ponovnog PIN-a iznosi 3,00 EUR, u skladu s Odlukom o naknadama za Diners Club, Mastercard i Visa kartice.

Nisam primio ECC obavijest o troškovima. Što trebam učiniti?

Ako niste primili mjesečnu obavijest o troškovima Erste Card Cluba, slanje kopije obavijesti o troškovima možete u bilo kojem trenutku zatražiti pozivom na broj 01/4929 555 i odabirom opcije broj 1 na govornom automatu. Obavijest o troškovima vam je uvijek dostupna u okviru aplikacije ECC Mobile  ili usluge ECC Online.

Plaćaju li korisnici Diners Club kartica uslugu korištenja Airport Lounge salona?

Od 1.7.2019. stupili su na snagu novi Posebni uvjeti za korištenje usluge Airport Lounge salona, kojima se definiraju uvjeti korištenja usluge. Plaćanje usluge Airport Lounge salona ovisi o vrsti Diners Club kartice, što je definirano Posebnim uvjetima za korištenje usluge Airport Lounge salona. Dodatne informacije potražite ovdje.

Što se događa s nagradnim eurima u slučaju otkaza ili raskida svih Okvirnih ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartica?

U slučaju otkaza ili raskida svih Okvirnih ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartica, koji imaju pravo sudjelovanja u D Club nagradnom programu, korisnici gube pravo na iskorištavanje sakupljenih nagradnih eura, ako ih nisu iskoristili do datuma prestanka Okvirnog ugovora.

Mogu li poništiti preskakanje ili prijevremenu otplatu rata?

Nije moguće poništiti preskakanje ili prijevremenu otplatu rata kroz aplikaciju ECC Mobile.

Imam sumnjive troškove na obavijesti o troškovima ili prikazu troškova u aplikaciji ECC Mobile. Što trebam učiniti?

Pozivom u naš Kontakt centar, na telefonski broj 0800 11 44, možete detaljno provjeriti sumnjive troškove te blokirati ili poništiti karticu i tako spriječiti daljnje zloupotrebe.

Kako se odvija kupnja verificirana 3D Secure standardom?

Ovisno o verziji sigurnosnog 3D Standarda koju podržava internetsko prodajno mjesto na kojem se nalazite, ovisno o sustavu koji primjenjuje online prodajno mjesto, svoje kupnje ćete provoditi na jedan od sljedećih načina:

Novi način – potvrđivanjem transakcija mTokenom u aplikaciji ECC Mobile (uz novu verziju 3D Secure 2.0 standarda)

Dosadašnji načini:

  1. Potvrđivanjem transakcija privremenom zaporkom koju ćemo vam dostaviti SMS-om (uz dosadašnju verziju 3D Secure 1.0 standarda)
  2. Bez potvrde – samo ćete unijeti podatke o svojoj kartici (bez 3D Secure standarda)

Prilikom plaćanja karticama na internetu slijedite upute na ekranima za kupovinu te na ekranima mobilne aplikacije ECC Mobile. Kupnju obavljate na internetskom prodajnom mjestu koje podržava 3D 2.0 Secure standard, odnosno dodatnu provjeru korisnika.

Potrebno je imati aplikaciju ECC Mobile te aktiviran mToken.

  • Ako ste novi korisnik aplikacije ECC Mobile, nakon registracije aplikacija će vam ponuditi opciju Započni e-identifikaciju
  • Ako ste postojeći korisnik aplikacije ECC Mobile, odaberite Više i mToken i e-identifikacija. Ovaj postupak više nećete trebati ponavljati

Kad odaberete sve što želite kupiti, ako online prodajno mjesto koristi novi način potvrđivanja, tražit će vas potvrdu transakcije mTokenom:

  • Prijavite se u aplikaciju ECC Mobile – u aplikaciji ECC Mobile prikazat će se iznos i mjesto kupnje, za koju dajete suglasnost
  • Izvršenje transakcije potvrđujete potvrdom identiteta (mPIN-om, otiskom prsta ili prepoznavanjem lica jednako kao što ste se prijavili u aplikaciju ECC Mobile)

Pogledajte video i saznajte kako ćete na novi način plaćati na internetu.

Koji su koraci potrebni da biste obavili internetska plaćanja aplikacijom ECC Mobile?

  1. Prvi korak – potrebno je imati aplikaciju ECC Mobile te aktiviran mToken. Ovdje pogledajte kako to učiniti
  2. Drugi korak – jednokratno se e-identificirati u aplikaciji ECC Mobile
    • Ako ste novi korisnik aplikacije ECC Mobile, nakon registracije aplikacija će vam ponuditi opciju Započni e-identifikaciju
    • Ako ste postojeći korisnik aplikacije ECC Mobile, odaberite Više te potom opciju mToken te e-identifikacija. Ovaj postupak više nećete trebati ponavljati. Ovdje pogledajte kako to učiniti
  3. Treći korak – potvrda kupnje u aplikaciji ECC Mobile
    • Kad odaberete sve što želite kupiti, ako online prodajno mjesto koristi novi način potvrđivanja, tražit će vas potvrdu transakcije mTokenom:
      1. Prijavite se u aplikaciju ECC Mobile – u aplikaciji će se prikazati iznos i mjesto kupnje za koju dajete suglasnost
      2. Izvršenje transakcije potvrđujete potvrdom identiteta (mPIN-om, otiskom prsta ili prepoznavanjem lica – jednako kao što ste se prijavili u aplikaciju ECC Mobile)
      3. Pogledajte video i saznajte kako ćete na novi način plaćati na internetu
  4. Četvrti korak – vratite se na ekran online prodajnog mjesta i kliknite “Nastavi”. Time ste dovršili autentifikaciju i kupnju.

Što ako nemam aplikaciju ECC Mobile? Hoću li moći kupovati na internetu?

Ovisno o verziji sigurnosnog 3D standarda koju podržava internetsko prodajno mjesto, na nekim prodajnim mjestima nećete moći obaviti kupnju bez aplikacije ECC Mobile. Stoga vas pozivamo da preuzmete aplikaciju ECC Mobile, a više o postupku registracije pogledajte ovdje.

Što je aplikacija ECC Mobile i kako je aktivirati?

Aplikacija ECC Mobile namijenjena korisnicima kreditnih kartica Erste Card Cluba za brži i jednostavniji pregled troškova i informacija vezanih uz kartice. Za pristup aplikaciji ECC Mobile potrebno je:

  • preuzeti ECC Mobile na Google Playu, Apple Storeu ili Huawei AppGalleryju
  • registrirati se u aplikaciju aktiviranjem mTokena

mToken je dio aplikacije kojim kreirate svoj jedinstveni mPIN za sigurnu prijavu u aplikaciju. Potrebno je unijeti tražene podatke i u svega nekoliko koraka vaša aplikacija spremna je za korištenje. Više o mTokenu i postupku registracije pogledajte ovdje.

Za potvrdu internetske kupnje potrebno je obaviti postupak e-dentifikacije kroz aplikaciju ECC Mobile. Ovdje pogledajte kako to učiniti.

Što ako tijekom plaćanja slučajno odaberem opciju Poništi?

Ako ste pogreškom odabrali opciju Poništi, odbili ste iniciranu autorizaciju svog internetskog plaćanja. Potrebno je ponovno odabrati proizvode ili usluge koje kupujete i ponoviti postupak internetskog plaćanja.

Što ako se nije prikazao ekran za potvrdu plaćanja?

Ekran se ne prikazuje na prodajnim mjestima koja ne podržavaju 3D Secure standard, odnosno Mastercard® Identity Check™, Visa Secure ili Protect Buy, ovisno o kartici koju koristite. Primjena dodatne provjere tijekom kupnje na internetu ovisi o verziji sigurnosnog standarda koji podržava prodajno mjesto.

Zašto je potrebna e-identifikacija?

Cilj e-identifikacije je u potpunosti utvrditi identitet klijenata Erste Card Cluba te pružiti maksimalnu sigurnost pri kupnji na internetu i korištenju usluga.

E-identifikacijom svoj identitet trebate potvrditi samo jednom – zato brzo i jednostavno u aplikaciji ECC Mobile fotografirajte svoju osobnu iskaznicu i napravite selfie.

Što je e-identifikacija?

E-identifikacija je postupak kojim potvrđujete svoj identitet kroz aplikaciju ECC Mobile u svrhu potvrđivanja kupnje na internetu.

Mogu li isključiti opciju beskontaktnog plaćanja na novoj Diners Club kartici i koji je postupak za to?

Mogućnost beskontaktnog plaćanja Diners Club karticom možete u bilo kojem trenutku deaktivirati pozivom na telefonski broj 01 4929 555.

Hoće li reizdana Diners Club kartica imati isti broj kartice kao i ona koju trenutačno koristim?

Vaša reizdana Diners Club kartica imat će isti broj kartice.

Na koji način trebam koristiti novu Diners Club karticu za plaćanje na prodajnim mjestima?

Na POS uređajima na kojima je omogućeno plaćanje novim karticama moći ćete:

Beskontaktno plaćati uz prislanjanje kartice na POS uređaj

POS uređaj

Plaćati umetanjem kartice u POS uređaj

POS uređaj

Do kojeg iznosa nije potrebno potvrđivati transakciju unosom PIN-a na POS uređaju?

Sve Diners Club kartice možete koristiti za beskontaktna plaćanja do 40 EUR bez unosa PIN-a. U slučaju plaćanja umetanjem kartice u POS uređaj, morat ćete svaku transakciju, neovisno o iznosu, potvrditi unosom PIN-a. Potvrda kupnje PIN-om pruža sigurnost i jednostavnost prilikom korištenja kartice. Novi PIN stići će na vašu kućnu adresu prije dostave same Diners Club kartice.

Iz kojeg razloga mi je odbijena transakcija po Erste Card Club kartici?

Pogledajte što piše na slipu. Ako je riječ o tehničkoj poteškoći na mrežnoj infrastrukturi, zbog koje autorizacijski zahtjev nije došao do Erste Card Cluba, na slipu će najčešće pisati Neuspjela transakcija ili Transakciju nije moguće provesti. Ako je Erste Card Club odbio autorizaciju zbog nepodmirene obavijesti o troškovima, visine potrošnje koja odskače od uobičajene ili nekog drugog razloga, pisat će Odbijeno ili Odbijeno od izdavača. Konkretan razlog možete provjeriti pozivom Kontakt centru na telefonski broj 01 4929 555. Broj dana tolerancije za dugovanje možete provjeriti na obavijesti o troškovima.

Vrijedi li pravilo potvrđivanja iznosa od 40 EUR za beskontaktna plaćanja i u inozemstvu?

Iznos do kojeg plaćanje nije potrebno potvrditi PIN-om određuje država u kojoj se prodajna mjesta nalaze.

Što mi je potrebno da zatražim Diners Club Studentsku karticu?

Sve što trebaš su osobna iskaznica i potvrda o upisanoj tekućoj akademskoj godini.

Mogu li kupovati na rate svojom Diners Club Studentskom karticom?

Možeš, i to do 36 rata bez kamata i naknada. A ako želiš, u mobilnoj aplikaciji ECC Mobile možeš preskočiti ratu ili ih platiti sve odjednom.

Mogu li plaćati na internetu svojom Diners Club Studentskom karticom?

Da, tvoja je kartica jednako dobra i online i offline. Osim što je prihvaćena svugdje gdje vidiš oznaku Discover, u samo par koraka možeš je povezati s PayPalom.

Mogu li plaćati režije uslugom ugovornog terećenja?

Ne, korisnici i korisnice Diners Club Studentske kartice ne mogu koristiti uslugu ugovornog terećenja.

Mogu li sudjelovati u D Club nagradnom programu?

Možeš! Saznaj više ovdje.

Mogu li zatražiti dodatnu karticu?

Ne, uz Diners Club Studentsku karticu nije moguće zatražiti dodatne kartice.

Do koje godine mogu koristiti Diners Club Studentsku karticu?

Diners Club Studentsku karticu možeš zatražiti od 18. do 26. godine, a koristiti do 30. godine.

Mogu li svi studenti i studentice zatražiti Diners Club Studentsku karticu?

Da, svi studenti i studentice – i redovni i izvanredni – mogu zatražiti Diners Club Standardnu karticu, pod uvjetom da su mlađi od 26 godina.

Mogu li zatražiti limit veći od 245 EUR?

Možeš, ali u tom slučaju možeš zatražiti prelazak na Diners Club studentsku karticu s jamcem. Za detaljne informacije o prelasku nazovi naš kontakt centar na broj 01/4929 555.

Mogu li podizati gotov novac svojom Diners Club Studentskom karticom?

Da, možeš!

Što je PIN?

PIN (engl. Personal Identification Number) četveroznamenkasti je osobni identifikacijski broj, kojim potvrđujete svoja plaćanja karticom ili podizanje gotovine na bankomatima. 

Na koje načine mogu dobiti svoj PIN?

Na zahtjevu za izdavanje kartice ili zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a možete navesti koji način dostave PIN-a želite – SMS-om ili poštom.

Kako ćete mi PIN poslati SMS-om?

  1. S broja koji ste naveli na zahtjevu za izdavanje kartice na broj 813200 pošaljite SMS sa svojom godinom rođenja, prvih šest brojeva kartice i zadnja četiri broja kartice, međusobno odvojenih kosom crtom. Primjerice, ako je vaša godina rođenja 1969, prvih šest brojeva kartice 123456 i zadnja četiri broja 7890, u SMS upišite 1969/123456/7890 i svakako provjerite podatke prije slanja SMS-a.
  2. Primit ćete SMS s broja 813200, u kojem će biti naveden vaš PIN. Odmah ga zapamtite i izbrišite SMS.

Dobivenim PIN-om potvrđivat ćete kupnje karticom na prodajnim mjestima i podizanje gotovine na bankomatima.

Što ako ne pošaljem pravilan SMS za dobivanje PIN-a?

Ako nam zabunom pošaljete SMS nepravilnog sadržaja, u povratnoj ćemo vas poruci obavijestiti da ste poslali neispravan SMS za izdavanje PIN-a. Tri puta možete poslati neispravan SMS i mi ćemo vas povratnom porukom obavijestiti da vaš SMS nije točan. Unesete li i četvrti put nepravilno formatiran SMS, više nećete dobiti povratnu poruku i trebat ćete nas nazvati na 01 4929 555.

Kako ću i kad dobiti PIN ako želim da mi stigne poštom?

PIN ćemo poslati u  PIN kuverti i stići će vam pet do sedam dana od obrade zahtjeva na adresu navedenu u zahtjevu. Ako PIN ipak ne primite u tom roku, samo nas nazovite na 01 4929 555.

Koji je postupak u slučaju da zaboravim PIN?

U slučaju da ste zaboravili svoj PIN, nazovite nas na 01 4929 555 ili nam pošaljite ispunjen zahtjev za ponovno izdavanje PIN-a na info@erstecardclub.hr.

Ako koristite aplikaciju ECC Mobile, ponovno izdavanje PIN-a možete zatražiti u aplikaciji pod rubrikom Upravljanje karticama / Zatraži PIN.

Kolika je naknada za ponovno izdavanje PIN-a?

Naknada za ponovno izdavanje PIN-a iznosi 3,00 EUR, u skladu s Odlukom o naknadama za Diners Club, Mastercard i Visa kartice.

Mogu li promijeniti svoj PIN i na koji način?

PIN možete promijeniti na bankomatima Erste banke – brzo, jednostavno i bez naknade.

1. Umetnite svoju karticu u bankomat.
2. Nakon unosa i potvrde postojećeg PIN-a, u izborniku odaberite opciju Promjena PIN-a.
3. Unesite novi četveroznamenkasti broj te ga ponovnim unosom potvrdite.

Kako mogu zaštititi svoj PIN od zlouporabe?

  1. Ne zapisujte svoj PIN – ni na papirić ni u mobitel. A takav papirić nikako ne nosite uz karticu!
  2. Najbolje je svoj PIN zapamtiti – zato uništite i bacite PIN kuvertu ili izbrišite SMS.
  3. PIN treba biti poznat samo vama! Nikome nemojte otkrivati svoj PIN. 
  4. Naši djelatnici ili policija nikad neće od vas tražiti PIN – ne nasjedajte na takve pozive ili poruke! 
  5. Unosite li PIN na bankomatu ili prodajnom mjestu, uvijek ga prekrijte. Nikad ne znate tko bi ga mogao zloupotrijebiti.

Zašto u nekim slučajevima moram unositi PIN kod beskontaktnog plaćanja iznosa manjih od 40 EUR?

Potvrda kupnje PIN-om traži se iz sigurnosnih razloga.

Mogu li prijevremeno otplatiti preostale rate obročne kupnje i slično?

Da. Dostavite Erste Card Clubu pisani zahtjev za prijevremenu otplatu željene kupnje/zajma. Također, to možete zatražiti i koristeći aplikaciju ECC Mobile. Preostale rate bit će iskazane na prvoj idućoj obavijesti o troškovima, u skladu s obračunom pojedinih rata.

Na koji način mogu podmiriti obavijest o troškovima iz inozemstva?

Podaci za plaćanje Erste Card Club obavijesti o troškovima iz inozemstva su sljedeći: ERSTE CARD CLUB d.o.o. ZAGREB ULICA FRANA FOLNEGOVIĆA 6 KOD: ERSTE STEIERMÄRKISCHE BANK D.D. SWIFT: ESBCHR22 IBAN: HR5924020061100479680 U rubriku svrha doznake upišite svoje ime i prezime i broj Erste Card Club kartice ili broj izdane obavijesti o troškovima koju plaćate, koji je ujedno potrebno upisati i u Poziv na broj odobrenja.

Prije dospijeća obavijesti o troškovima podmirio sam obvezni iznos po obavijesti o troškovima. Zašto je taj iznos podmiren i ugovornim terećenjem na dan dospijeća obavijesti o troškovima?

Obavijest o troškovima se, nakon formiranja, prosljeđuje u banku radi naplate ugovornim terećenjem na dan dospijeća. Bez obzira na to što ste osobno izvršili uplatu, ona se provodi i na dan dospijeća, ako na računu ima sredstva za podmirenje. Druga zaprimljena uplata zatvorit će dio revolving zaduženja po kartici, ako se koristi opcija revolving plaćanja, ili će nastati preplata po kartici koju vam možemo vratiti.

Obavijest o troškovima je plaćena, ali uplata nije vidljiva na usluzi ECC online. Što moram učiniti?

Na usluzi ECC online vidjet ćete uplate čim se obrade. Najčešće je za obradu uplata potreban jedan do dva radna dana, ovisno o obradi izvoda u banci u kojoj je obavljena uplata na račun Erste Card Cluba.

Na koji način se može ponovno dostaviti specifikacija transakcija za prodajno mjesto?

Potrebno je poslati e-mail na priprema.procesing@erstecardclub.hr.

Kako prijaviti novootvoreno prodajno mjesto?

Potrebno je poslati podatke o novom prodajnom mjestu na e-mail prodaja@erstecardclub.hr.

Jesu li sve usluge Airport Lounge salona uključene u cijenu?

U cijenu su najčešće uključene sve usluge, ali neki Airport Lounge saloni pružaju dodatne usluge koje se dodatno naplaćuju (primjerice, masaža ili krevet). Cijene se mogu provjeriti i prilikom ulaska u Airport Lounge salon.

Gdje mogu vidjeti cijene usluga Airport Lounge salona?

Cijene usluge Airport Lounge salona za Diners Club korisnika i gosta možete pronaći u cjeniku na www.erstecardclub.hr/hr/pogodnosti/airport-lounges.

Mogu li zatražiti djelomično umanjenje obavijesti o troškovima ili moram nagradnim eurima platiti obavijest o troškovima u cijelosti?

Nagradnim eurima možete djelomično ili u cijelosti umanjiti obavijest o troškovima

Kako mogu iskoristiti nagradne eure?

Nagradne eure možete iskoristiti za umanjenje mjesečne obavijesti o troškovima, pri čemu u trenutku umanjenja 1 (jedan) nagradni euro odgovara 1 (jednom) euru troška na obavijesti o troškovima. Maksimalni iznos nagradnih eura koji se može iskoristiti za umanjenje obavijesti o troškovima jednak je ukupnom iznosu obavijesti o troškovima. Nagradne eure sakuplja svaki osnovni korisnik zasebno. Udruživanje nagradnih eura različitih osnovnih korisnika nije moguće.

Moram li sakupljene nagradne eure iskoristiti za umanjenje sljedeće obavijesti o troškovima ili ih mogu sakupljati i iskoristiti u, za mene, najprihvatljivijem trenutku?

Svoje nagradne eure možete iskoristiti već na prvom sljedećoj obavijesti o troškovima, ali ih možete i sakupljati do planiranog iznosa i onda umanjiti svoju Diners Club obavijest o troškovima. Nagradni euri vrijede tri godine od ostvarenja.

Što se događa s nagradnim eurima u slučaju otkaza ili raskida svih Okvirnih ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartica?

U slučaju otkaza ili raskida svih Okvirnih ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club kartica koji imaju pravo sudjelovanja u D Club nagradnom programu, korisnici gube pravo na iskorištavanje sakupljenih nagradnih eura, ako ih nisu iskoristili do datuma prestanka Okvirnog ugovora.

Što je upravljanje ratama?

Upravljanje ratama pogodnost je koja klijentima privatnih osnovnih Diners Club kartica omogućuje (osim Diners Club RateToGo i Diners Club Plus karticama)

  • odgodu plaćanja jedne rate za jednu kupnju na rate, za jedan mjesec
  • otplatu svih rata jedne kupnje na rate odjednom 

Postoji li minimalni broj rata po kupnji na rate koji mogu preskočiti, odnosno mogu li preskočiti ratu ako sam obavio kupnju na samo dvije rate?

Ne postoji. Ako je riječ o transakciji koja je ostvarena na dvije rate, i dalje možete preskočiti ratu.

Kako se mogu registrirati?

U aplikaciju se možete registrirati ako posjedujete aktivnu privatnu ili poslovnu Diners Club, Visa ili Mastercard karticu te ako ste prethodno dostavili Erste Card Clubu svoj broj mobilnog telefona. Ako niste dostavili broj mobilnog telefona, javite se u naš kontakt centar na broj 01/4929 108.

Proces registracije uključuje i aktivaciju mTokena. mToken je dio aplikacije ECC Mobile te služi kao samostalno sredstvo prijave u aplikaciju. Aktivacija mTokena podrazumijeva kreiranje PIN broja (mPIN) koji ćete koristiti za prijavu u aplikaciju. mPIN je tajni četveroznamenkasti broj koji služi za prijavu u aplikaciju ECC Mobile, a definirate ga sami prilikom aktivacije mTokena.

Cijeli proces je digitalan, tj. možete ga samostalno obaviti bez odlaska u poslovnicu Erste banke. Po unosu gore navedenih parametara te ako je validacija valjana, unosite mPIN kojim ćete se prijavljivati u aplikaciju te ime mTokena (ime je unaprijed definirano ovisno o vrsti mobitela, ali možete ga izmijeniti odmah prilikom registracije ili kasnije na izborniku Više > Upravljanje mTokenom.

  • PIN-ove od niza jednakih brojeva (npr. 1111) i PIN-ove koji sadrže brojeve u nizu (npr. 1234) nije moguće postaviti (sigurnosna mjera)
  • Ime mTokena mora sadržavati minimalno 3, a maksimalno 25 znakova
  • mToken je personalizirana aplikacija vezana isključivo uz jednog korisnika (OIB) i uz uređaj na kojem je aktivirana
  • Na jednom uređaju (mobitel ili tablet) može biti instalirana samo jedna aplikacija ECC Mobile
  • Ako koristite više uređaja, možete aktivirati i više mTokena (maksimalno tri) na način da ponovite registracijski postupak na svakom pojedinom uređaju
ECC registracija

1. Beskontaktno plaćati uz prislanjanje kartice na POS uređaj

ECC registracija

2. Potvrdite broj svog mobilnog uređaja. Ako broj prikazan na ekranu nije ispravan, možete ga već sada promijeniti u aplikaciji ECC Mobile, kroz uslugu ECC Online ili pozivom u našu Službu za korisnike na broj 01 4929 108.

ECC Registracija

3. Prvo unesite identifikacijski kôd prikazan na ekranu, a potom i SMS kôd koji će vam stići na broj koji ste potvrdili u prethodnom koraku.

ECC Registracija

4. Unesite PIN koji ćete koristiti za prijavu u mToken. Predlažemo vam da ne reciklirate PIN-ove i da ne koristite PIN-ove od niza jednakih brojeva (pr. 1111)

ECC Registracija

5. Unesite ime i personalizirajte svoj mToken

Uspješna registracija

6. To je to! Uspješno ste se registrirali i možete početi koristiti svoj novi mToken.

Kako se mogu registrirati?

Nakon što upišete svoje podatke (ime i prezime – identično kao na kartici, OIB te zadnja četiri broja s prednje strane kartice), pojavit će se novi ekran u koji trebate unijeti šesteroznamenkasti kôd. Kôd za registraciju u aplikaciju primit ćete e-mailom. Ako vaša e-mail adresa nije evidentirana u sustavu Erste Card Cluba, proces aktivacije nećete moći nastaviti pa nas nazovite na 01/4929 555, kako bismo evidentirali vaš e-mail.

Kako aktivirati digitalnu obavijest o troškovima?

Način aktivacije ovisi o tome koristite li uslugu ECC online ili aplikaciju ECC Mobile. Više saznajte ovdje.

Što trebam učiniti u slučaju gubitka ili krađe kartice?

Ako ste izgubili karticu ili vam je ukradena kartica, kontaktirajte odgovarajuću dežurnu službu na besplatni telefonski broj 0800 11 44, a mi ćemo po vašem pozivu blokirati karticu. Broj telefona na koji možete zvati dostupan je 0-24, 365 dana u godini. Za pozive iz inozemstva potrebno je nazvati telefonski broj 01 4929 113.

Mogu li nastaviti koristiti prijavljenu zloupotrebljenu karticu?

Prilikom prijave zloupotrebe kartice, ona se poništava, a vaša će nova kartica imati novi broj kako bi se spriječila daljnja zloupotreba.

Kako se zaštititi od krađe podataka?

Mi vas nikad nećemo e-mailom ili SMS-om tražiti broj vaše kartice, PIN, datum isteka kartice ili kontrolni broj s poleđine kartice. U nastavku je primjer e-maila sumnjivog sadržaja. 

Ako ste primili e-mail poruku sumnjivog sadržaja od Erste Card Cluba, molimo vas da nas kontaktirate u najkraćem mogućem roku. Nikad nemojte odgovarati na e-mailove koji od vas traže korisničke podatke kao što su zaporka, broj računa ili broj kreditne kartice i CVC/CVV2 broj s poleđine kartice (sva personalizirana obilježja kartice). Prijevare se često događaju tako da e-mail sadrži poveznicu na web stranicu koja ima sličnu adresu kao autentična. Ako primijetite bilo kakvu sumnjivu ili nepoznatu transakciju, odmah je prijavite na 0800 1144  ili na  01/ 4929 113. Tako ćete spriječiti daljnju zlouporabu kartice, odnosno generiranje novih neželjenih troškova.

U nastavku su primjeri lažnih internetskih stranica.

lažna internet stranica
lažna internet stranica

Zašto Erste Card Club prikuplja vaše podatke?

Erste Card Club je kao institucija za elektronički novac, a u skladu s čl.9. st.2. t.14. ZSPNFT-a, obveznik provedbe mjera, radnji i postupaka propisanih ZSPNFT-om te obavezan provoditi sve zahtjeve propisane mjerodavnom i prethodno navedenom regulativom.  Zakonske obaveze Erste Card Cluba obuhvaćaju evidentiranje točnih i potpunih podataka klijenata te provođenje mjera praćenja poslovnog odnosa s njima, što podrazumijeva redovito ažuriranje prikupljenih podataka i dokumentacije u skladu s čl.15. ZSPNFT-a.

Podaci i dokumentacija prikupljaju se u svrhu praćenja poslovnog odnosa i ispunjavanja ugovora te predstavljaju poslovnu tajnu i čuvaju se u skladu sa standardima zaštite osobnih podataka i ostale poslovne dokumentacije uz primjenu načela propisanih čl. 5 Opće uredbe o zaštiti podataka. 

Osim primarne obaveze prikupljanja dokumentacije određene ZSPNFT-om, Erste Card Club je obveznik i ZEN-a. 

U skladu s Općim uvjetima okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju kartica koje izdaje Erste Card Club, klijent je dužan osigurati ažurne i istinite podatke. Slijedom navedenog, prikupljene podatke moguće je koristiti u podudarne svrhe definirane u Informacijama o obradi osobnih podataka,  radi ispunjenja prava i obveza iz Okvirnog Ugovora te pozitivnih zakonskih propisa.

ZSPNFT – Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/17, 39/19, 151/22).
ZEN – Zakon o elektroničkom novcu (NN 64/18, 114/22).

Zašto je Erste Card Clubu potrebna kopija dokaza o vašim primanjima?*

U sklopu mjera stalnog praćenja poslovnog odnosa sa svim klijentima, Erste Card Club je obavezan provjeravati usklađenost izvora sredstava. Navedena obaveza Erste Card Cluba proizlazi iz čl. 15. ZSPNFT-a, prema kojem je Erste Card Club obavezan stalno pratiti poslovni odnos, uključujući i kontrolu transakcija koje stranka obavlja tijekom poslovnog odnosa. Na taj način se osigurava da su obavljene transakcije u skladu sa saznanjima Erste Card Cluba o klijentu, poslovnom profilu, profilu rizika, uključujući prema potrebi i podatke o izvoru sredstava. Pritom, dokumentacija i podaci kojima Erste Card Club raspolaže moraju biti ažurirani. Platna lista ili potvrda poslodavca o primanjima, odnosno druga odgovarajuća potvrda o izvoru sredstava, a ovisno o vrsti zaposlenja ili drugih prihoda klijenata Erste Card Cluba, predstavlja vjerodostojan, odgovarajući i ažuran dokument na temelju kojeg se može potvrditi izvor klijentovih sredstava iz pouzdanog i neovisnog izvora.Za potrebe ZSPNFT-a, Erste Card Club od klijenata prikuplja redom navedene obvezne podatke:

  • ime, prezime i OIB klijenta
  • iznos neto plaće

Osim primarne obaveze prikupljanja dokumentacije određene ZSPNFT-om, Erste Card Club je obveznik i Zakona o elektroničkom novcu. Prikupljanje dokumentacije potrebno je i radi provođenja mehanizama unutarnjih kontrola koje je Erste Card Club obavezan primjenjivati, a koje obuhvaćaju – između ostalog – i kontrole rizika, radi učinkovitog upravljanja rizicima u poslovanju Erste Card Cluba, posebice kreditnog rizika, odnosno rizika namire od korisnika kartica. Podaci koji se prikupljaju u navedene svrhe su:

  • datum platne liste
  • naziv poslodavca i OIB poslodavca
  • bruto iznos mjesečne plaće za redovan rad
  • iznos obustava
  • podatak o postojanju zaštićenog računa

U svrhu načela smanjenja količine podataka napominjemo da sve osobne podatke koji prethodno nisu navedeni, a vidljivi su na platnoj listi/potvrdi poslodavca o primanjima možete zatamniti ili na drugi odgovarajući način zaštititi.

* Odnosi se samo na privatne osnovne korisnike kartica Erste Card Cluba.

ZSPNFT – Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/17, 39/19, 151/22).
ZEN – Zakon o elektroničkom novcu (NN 64/18, 114/22).

Zašto Erste Card Club prikuplja vašu Izjavu o politički izloženoj osobi?

Erste Card Club je, u skladu s čl. 46. ZSPNFT-a, obavezan da – prilikom uspostavljanja poslovnoga odnosa ili obavljanja transakcija s politički izloženom osobom ili sa strankom čiji je stvarni vlasnik politički izložena osoba – osim propisanih mjera dubinske analize, uspostavi odgovarajući sustav upravljanja rizikom, uključujući i postupke koji se temelje na procjeni rizika za utvrđivanje je li klijent, zakonski zastupnik, punomoćnik ili stvarni vlasnik klijenta politički izložena osoba. Navedenu obavezu Erste Card Club ispunjava provjerom političke izloženosti klijenta i to na temelju potpisane Izjave klijenta.

Politički izložena osoba je svaka fizička osoba koja djeluje ili je u proteklih najmanje 12 mjeseci djelovala na istaknutoj javnoj dužnosti u državi članici Europske unije ili trećoj državi, uključujući i članove njezine uže obitelji* i osobe za koje je poznato da su bliski suradnici politički izložene osobe**. Važno je napomenuti da ovom Izjavom ne prikupljamo informacije o vašoj političkoj opredijeljenosti.

* Članovi uže obitelji su bračni drug ili osoba s kojom je politički izložena osoba u izvanbračnoj zajednici te osoba s kojom je politički izložena osoba u životnom partnerstvu ili osoba s kojom je politički izložena osoba u neformalnom životnom partnerstvu, djeca i njihovi bračni drugovi ili osobe s kojima su djeca politički izložene osobe u životnom partnerstvu ili osobe s kojima su djeca politički izložene osobe u neformalnom životnom partnerstvu ili roditelji politički izložene osobe.  

** Bliski suradnik je svaka fizička osoba za koju je poznato da ima zajedničko stvarno vlasništvo nad pravnom osobom ili pravnim uređenjem ili bilo koje druge bliske poslovne odnose s politički izloženom osobom ili koja je jedini stvarni vlasnik pravne osobe ili pravnoga uređenja za koje je poznato da su osnovani za dobrobit politički izložene osobe. 

ZSPNFT – Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/17, 39/19, 151/22).
ZEN – Zakon o elektroničkom novcu (NN 64/18, 114/22).

Zašto je Erste Card Clubu potrebna kopija vaše osobne iskaznice?

Erste Card Club je obavezan, u skladu s čl. 20. ZSPNFT-a, pri obavljanju dubinske analize klijenata prikupiti sljedeće podatke za fizičku osobu: ime i prezime, prebivalište, dan, mjesec i godinu rođenja, identifikacijski broj, naziv i broj identifikacijske isprave, naziv i državu izdavatelja te državljanstvo ili državljanstva.Dokumentacija, kojom se potvrđuje prikupljanje i ažuriranje navedenih klijentskih podataka je:

  • hrvatski državljani – kopija osobne iskaznice 
  • državljani zemalja članica EU – kopija osobne iskaznice ili putovnice i dozvola boravka u RH
  • državljani ostalih država – kopija putovnice i dozvola boravka u RH.

Erste Card Club prikuplja podatke i radi ažuriranja predmetne dokumentacije.

ZSPNFT – Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/17, 39/19, 151/22).
ZEN – Zakon o elektroničkom novcu (NN 64/18, 114/22).

Je li dostava elektroničkim kanalima sigurna?

Opcija dostave dokumenata elektroničkim kanalima dostupna je samo klijentima koji se predstave validnim korisničkim imenom i lozinkom. Povjerljivost i integritet dokumenta u prijenosu između klijentovog računala ili mobilnog uređaja i Erste Card Cluba zaštićeni su TLS (Transport Layer Security) enkripcijom. Kao dodatnu mjeru sigurnosti, Erste Card Club je implementirao i razne druge mehanizme provjere protiv potencijalnog korištenja malicioznog koda.

ZSPNFT – Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/17, 39/19, 151/22).
ZEN – Zakon o elektroničkom novcu (NN 64/18, 114/22).

Jesu li dostavljeni podaci zaštićeni u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR)?

Dostavljeni osobni podaci zaštićeni su u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) te se primjenjuju odgovarajuće sigurnosne mjere za zaštitu podataka da bi se spriječila nedopuštena upotreba ili neovlašten pristup podacima.

Vrlo bitno je istaknuti da Erste Card Club ni na koji način od svojih korisnika ne traži dostavu podataka elektroničkom poštom. Također, informacijski sustav Erste Card Cluba, uključujući i područje informacijske sigurnosti, podliježe nadzoru interne i vanjskih revizija, revizijama koje provode kartične kuće te nadzoru nadležnih institucija.

ZSPNFT – Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (NN 108/17, 39/19, 151/22).
ZEN – Zakon o elektroničkom novcu (NN 64/18, 114/22).

Chat ikona