Logo
Gold kartica

Nagrade

Nagrade za uspješno poslovanje…

Zbog uspješnog poslovanja i inovativnih proizvoda Diners Club International višestruko je nagrađivao rad Diners Cluba Hrvatske i njegovih podfranšiza.

Gold kartica

Osvojene nagrade


BEST NEW INITIATIVE
Diners Club International ovu nagradu dodjeljuje za razvoj najboljeg kartičnog proizvoda ili usluge. Hrvatskoj franšizi je nagrada dodijeljena čak pet puta, što je svrstava u red inovativnijih franšiza Diners Cluba EMEA (Europa, Srednji istok Afrika) regije. Nagrada joj je dodijeljena:

2001.
Za razvoj i plasman Diners Club E-Carda, kartice koja služi samo plaćanju na internetu. Kartica korisniku osigurava maksimalnu zaštitu prilikom e-kupovina, bez straha od eventualnog „hakiranja“ kartice.

2003.
Za razvoj on-line usluga, čime je korisnicima omogućen pristup članskim pogodnostima s bilo kojeg kompjutera i s bilo kojeg mjesta u svijetu. Usluga omogućuje primanje e-računa i njegovo e-plaćanje uz korištenje e-bankarstva korisnika, pregled troškova, odabir dospijeća plaćanja mjesečnog računa itd.

2006.
Hrvatska franšiza je prva u svijetu plasirala karticu s dva čipa, koja uz klasično plaćanje magnetnom trakom, omogućuje i plaćanje kontaktnim (vanjskim) te beskontaktnim (unutrašnjim čipom). Ovime je po prvi put je na hrvatskom tržištu omogućeno beskontaktno plaćanje.

2008.
Za unaprjeđenje nagradnog programa uvođenjem Diners Club Loyalty kartice koja služi za plaćanje na prodajnim mjestima bodovima skupljenima u sklopu nagradnog programa “dinersirano za vas”.

2009.
Za uvođenje Diners Club Medo Štedo kartice u suradnji s Erste bankom. Riječ je o prvoj štedno-kreditnoj kartici koja povezuje štednju u Erste banci i potrošnju po kreditnoj kartici, jer korisnicima daje mogućnost oročavanja sredstava na Erste Medo Štedo dječju štednji uz kamatnu stopu veću od standardne.


BEST CORPORATE PERFORMANCE
Best Corporate Perfomance dodjeljuje se franšizi Diners Cluba koja je ostvarila značajan rast u segmentu poslovanja s poslovnim korisnicima, a temeljem broja izdanih poslovnih kartica, prometa po njima, prometu po Travel Accountu te ukupnom prometu tijekom godine dana. Dosad je hrvatskoj franšizi ovo priznanje dodijeljeno četiri puta: prvi put 2008. kad je dodjela priznanja uvedena, potom 2009., 2012. te 2014.


BEST FRANCHISE
Priznanje “Best Franchise” dodjeljuje se najboljoj franšizi određene regije Diners Cluba Int. za njezino cjelokupno poslovanje. Hrvatska franšiza četiri je puta proglašavana najboljom franšizom EMEA regije i to 1996., 1998., 2004. i 2018. godine.


BEST SMALL FRANCHISE
Dodjeljuje se malim franšizama Diners Cluba, a temeljem njihovih rezultata ostvarenih brojem izdanih kartica te ukupnog prometa po njima. Ovo priznanje dodijeljeno je i podfranšizama Erste Card Cluba, Diners Clubu Bosna i Hercegovina 2012. te Erste Cardu Slovenija za ponovnu uspostavu poslovanja Diners Cluba u Sloveniji 2013. te za uspješan razvoj poslovanja u 2014.


BEST LARGE FRANCHISE
Dodjeljuje se velikim franšizama Diners Cluba, a temeljem ostvarenih rezultata u broju izdanih kartica i realiziranog prometa po njima. Diners Club Hrvatska proglašen je najboljom velikom franšizom za 2018. godinu, a osim izvrsnih rezultata rasta i prodanih kartica, osobito je istaknut iskorak u poslovanju koji je donijela digitalna transformacija tvrtke te mogućnost dobivanja Diners Club kartice end-to-end digitalnim procesom.


MIXX
Natjecanje Mixx napravljeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a dodjeljuje nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Redizajn novog online doma Diners Cluba Hrvatska, napravljen u suradnji s agencijom WebBurza, zaslužio je 2019. godine nagradu za najbolji website. A uz podršku agencije MediaCom, naš „pametniji način plaćanja“ osvojio je i nagradu MIXX Direct Response and Lead Generation Campaign.

Chat ikona